Oktatási Igazgatóság negyedik levele

Kedves Hallgatónk!

NEPTUN tanulmányi rendszer bevezetésével kapcsolatos fontos és aktuális információk miatt keressük ismét.

Elérhető a Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer hallgatói webes felületet (HWEB) bemutató elektronikus tananyag, melynek célja, hogy megismertesse Önnel a rendszer mindennapi használatához szükséges funkciók kezelését. Első lépésként be kell jelentkeznie a neptun.pte.huoldalon (a képernyő alsó részén a Login ikonra kattintva), majd az E-tananyag/E-learning menüpontra kattintva az ott leírtak szerint érheti el az elektronikus tananyagot.

Ezúton szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy a Neptun Tanulmányi Rendszer bevezetés miatt az önköltség, a költségtérítés, illetve az egyéb befizetendő díjak fizetési határideje nem változik. 2015. október 30. és november 17. között a tanulmányi osztályokon és a pénztárakban a bankkártyás fizetési lehetőség (POS terminál) nem lesz elérhető, a fizetési kötelezettségének a következő módokon tehet eleget:
-       átutalás (a PTE bankszámlaszáma költségtérítés és önköltség esetén 10024003-00282716-01110009, egyéb díjak esetén 10024003-00282716-00000000; a közlemény rovatba szíveskedjen feltűntetni az EHA-kódját és a jogcímet);
-       pénztár (a 2015. október 30-ig elkészített kivetések esetében).
Az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, szíveskedjen fizetési kötelezettségeiről a 2015. október 30-i leállás előtt az ETR webes felületén tájékozódni. A Neptun Tanulmányi Rendszer bevezetésével megnyíló gyűjtőszámlás fizetési rendszerrel kapcsolatos tudnivalókról hamarosan tájékoztatni fogjuk.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy az ETR-ből kiállított számlák javítására a leállást követően nem lesz lehetőség, így amennyiben korábban számlát kért és még nem használta azt fel, akkor feltétlenül ellenőrizze, hogy a számlán szereplő adatok helyesek-e.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a leállás előtt a Központi Tanulmányi Irodára 2015. október 28-ig beérkezett számlakérő nyomtatványok alapján tudunk számlát kiállítani. Az elkészült számlákat ellenőrzés céljából megküldjük az Ön ETR-ben rögzített e-mail címére, annak érdekében, hogy esetleges módosítási igényét még a leállás előtt teljesíteni tudjuk.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a jogszabályi előírásoknak való megfelelés érdekében a leállás ideje alatt (2015. október 31. és november 17. között) sajnálatos módon nem tudnak a tanulmányi hivatalok jogviszony igazolást kiállítani. Kérjük, ha előzetes információi szerint erre a dokumentumra a leállás időszakában (október 31. és november 17. között) szüksége lehet, az igazolásra való igényét 2015. október 28-ig a megszokott módon jelezni szíveskedjen.

Neptun tanulmányi rendszer bevezetésének aktuális eseményeiről, az Önt érintő valamennyi változásról a neptun.pte.hu oldalon kaphat bővebb tájékoztatást.

Tanulmányaihoz további sok sikert kívánva, együttműködését előre is köszönve, tisztelettel:


Dr. Berke Gyula                            Lengvárszky Attila              Takács Gyula
oktatási rektorhelyettes                   oktatási igazgató                   elnök
a Projektirányító Bizottság elnöke      projektvezető         Egyetemi Hallgatói Önkormányzat